Thursday, January 13, 2011

Skandal bos dan PA nya itu...

Cenggini ke?heheheheheheeheheh
Tiba-tiba aku jadi sangat rajin nak update blog ini..sebab penangan dari si gemok, kak eja.. btw i need to update you guys about suasana kat office yang terletak kat uoa bangsar ni.. Opis ni memang best. Boss aku best. Office mates pun best. Tapi yang tak best nya makanan tak banyak kat pantry. Ada air je.. Setakat Teh tarik, Milo phuze (sebutan orang kampung Optima), Teh bunga cina tak sedap ada ahh... Wekkk...bosan.. Tapi yang heran tu aku boleh lak gemok masuk opis ni... Naik 6kg u! Goddammit!  Aku memamng gemok and peha makin besorr! Nak muntah mak tengok peha mak nok, macam peha ayam kfc! HAMPEHHHHHHHH!

Owh btw sebab aku kan kuat pasang telinga, dengan konco2 aku yang kuat bergossip ni, aku telah mengeluarkan teori bernas..Bahawasanya Malaysia besok cuti... Eh silap, Aku rasa boss aku ni ada affair ngan Pa merangkap tukang segala2 kat opis ni.. Aiyoo ok la tu... Sorang pendek, sorang lak fashion sense off! heheeheh... Sorry kakak and Tommy! :p....

Tiap2 hari, Kalau pendek masuk, Seluar besar tak lama lagi (dalam 5minit cam tu ahh) mesti masuk... Hehehehe... Boleh lak drama baik punyeerrr, greet "Morning Tom!".... Hehehe Aku pun nak gak greet boss aku dengan nama manja :tommy! Sebab aku ni memang manja... Heheheheheh....  Tapi takpe ahh.. Dorang ni baik ngan cume ngan kakak ni aku kena berhati-hati sikit sebab selain dia bekerja sebagai Kekasih Gelap boss aku, dia juga adalah Mata Mata GELAP boss aku.. So watch out man!!!!! Nak letak gambor gak pasangan bercinta ni... Tapi takut lak kena saman.. Tak pasal2 cerita aku masuk Kosmo, Metro.. hahahahahah... Kesian boss ngan kakak, tak pasal2 kena kutuk! muahahahahahaha......
                                                          
                                                   
Buku tentang cara2 nak berskendel..hehhehe



                                                                 

1 comment:

  1. ni blog tommy. www.tommy.blogspot.com. ahahaha...xde la. ko dh abiskan segal milo phuze tu lg mau byk bunyi yer...

    ReplyDelete