Wednesday, June 16, 2010

Tips Kurus Yang Gila



Ok,I tak patut share benda ni risau ada orang mati ke sakit jantung ke.. Mampus aku, Tapi ada time yang korang betul-betul desperate nak kurus dan antara contoh-contoh time korang sangat desperado ialah time tiba-tiba boyfriend/girlfriend korang ajak jumpa ngan kawan-kawannya yang hot dan yang lebih depress lagi ialah slim and trim tanpa lemak di bahagian perut (nama timangan ialah abang roy atau boroi). Tiba-tiba suami korang ajak gi honeymoon gi Bali ke gi Phuket ke, takkan nak pakai jubah kot gi pantai kan?....hehehehe.... :). Di sebabkan I pernah bercinta dengan doktor-doktor kat Malaysia ni, sedikit sebanyak ada lah jugak ilmu yang sempat I belajar dari doktor-doktor buaya ni. Banyak juga stewardess airlines yang gunakan cara ni. Tapi please, korang harus stop bila ada tanda-tanda yang korang tak sesuai dengan cara ni.


NAK TAU MACAM MANA?

UBAT

Mesti korang ingat ini kerja gila tapi ini adalah salah satu alternatif yang sangat cepat and memang berkesan tapi korang jangan buat selalu tau! Ada limit tau! Dan sekadar berkongsi pengalaman. Ini adalah senarai ubat yang I tau dan memang diakui mujarab.

Reductil (ada juga dikenali sebagai Meridia and Sibutrex):  Ubat ni memang I pernah cuba memang mujarab you guys just imagine I lost 3kgs in lest than 5days. Tapi sebab I pernah makan ubat ni, I just nak share lah yang ubat ni side effect yang paling ketara masa mula-mula makan ialah pening kepala dan korang memang akan rasa depressed teramat sangat. Time mula-mula I try seriously I rasa semua orang tak sayang I lah, menyampah dengan I lah. Oops sambung cerita balik, korang akan rasa mulut yang sangat kering dan air liur macam kena hisap ngan hantu raya. One more thing, jantung korang macam degup laju cam lepas lari kena kejar anjing. hehehe. Dan yang paling best sekali time orang makan benda sedap macam pizza ke KFC ke memang confirm korang tak selera nak makan. Ubat ni memang alter korang punya sense of smell and the urge to eat. Woohooo! Tu yang boleh cepat kurus tu. Tapi WARNING eh, lepas 2 bulan makan ubat ni sila lah stop sebab nanti dia akan effect badan korang sebab ubat ni dibuat untuk orang yang obese dan manusia yang lemaknya memang liat nak hilang.


Jadi ada beran?
I suggest korang beli kat Pharmacy Vitacare sebab murah sikit banding ngan tempat lain.
Reductil 15mg 

Duromine: Hah ubat ni pun salah satu dari ubat magic untuk kurus. Pernah jugak I mengada-ngada tanya bekas kekasih I pasal ubat ni, tapi mengikut komen doktor buaya tu (biasalah dah putus) dia kata this is not a good medication for losing weight. We might ended up tak boleh tido,insomnia dan ada setengah kes ada orang sampai mual-mual macam orang mengandung 3 bulan. So sesiapa yang nak try ubat ni, lupakan je lah hasrat korang ye... Sebab dah lah ubat ni susah nak cari, mahal and korang mesti terseksa jiwa dan batin. hehehehe. Kepada yang nak cuba......

JANGAN!!!!!!!!!!!!!!!


Duromine 30mg

Kordel Fibre Plus: 

Hmm ubat ni bukan kaunter medications lah. Tapi ubat ni kira mujarab jugak lah dan bagus untuk orang yang selalu sembelit mcam I ni....heheheh. Ubat ni tak lah bahaya macam dua-dua ubat kat atas ni sebab diperbuat dari herba dan bukan diperbuat dari bahan sintetik (gosh, I feel like a rocket scientist). Rajin-rajin lah bersenam and diet lah ek? Sebab ubat ni tak kawal nafsu makan korang dan janganlah dok rajin makan ubat tapi malas nak exercise. Alah sapu sampah tu pun senaman jugak kan? heheheeheh.......

Banyak dijual di farmasi-farmasi dan silalah keluarkan bajet lebih RM100.00 untuk 2 botol Kordel Fibre Plus.

Kordel's Fibre Plus



Ni je lah tips tentang ubat yang you guys boleh try. Tapi please ask pharmacy's opinion before korang beli tau!! Karang tak pasal-pasal check-in kat Wad ICU Hospital Kuala Lumpur..... :)





13 comments:

  1. Biasanya reductil nie harga dlm lingkungan brapa RM ea??...n ad x jual at farmasi biasa??...

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Hai dear. Saya jual duromine. Trusted . Boleh check ig : @beauty_inspired2016

      Delete
  3. dear Aimi syakilla, why I couldn't find ur insta account?

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Hi all,
    Do anyone can contact duromine seller?
    I need it !!!

    ReplyDelete
  6. Untuk pengetahuan semula, jika Ada sesiapa yang memberi butir dpt dibawah, 
    Tolg jangan berurusan dengan beliau kerana perempuan afrika ni adalah scammer. 
    Mula ingatkn nama company, Tp bila dh bank in duit dia buat bodoh. Bila cek, rupenya African. 

    SHE IS A SCAMMER. PLEASE TAKE NOTES. 

    BANK NAME: MAYBANK BANK BERHAD
    ACC. NAME: BEJAFUET MODESTINE
    ACC. NUMBER: 4159390101165914
    CONTACT NUMBER : +6016-5298297
    0165298297 016-5298297

    ReplyDelete
  7. Pls help me..I want lose 20 kg

    ReplyDelete
  8. Pls help me..I want lose 20 kg

    ReplyDelete